Zo werkt het:
Gebruiksvriendelijek software voor beheerders van speel- en beweegplekken in de openbare ruimte.
In Europa werken al meer dan 8.000 beheerders van speelplekken in de openbare ruimte met de software van Playmapping. Gemeenten als Haarlem, Tilburg, Darmstadt, Kopenhagen, Londen en Madrid, maar ook veel scholen en kinderopvangbedrijven. Ook inspectiebureaus kiezen graag voor Playmapping.
- Overzicht. In de software worden alle speelplekken en individuele speeltoestellen ingevoerd die onder de verantwoordelijkheid van de beheerder vallen. De samenstelling van het overzicht is eenvoudig te maken op basis van de zeer complete productenbibliotheek. Deze bevat alle kenmerken en onderhoudsaspecten van alle 12.000 speeltoestellen die in Europa op de markt zijn. U ziet altijd in één oogopslag wat u ‘in huis’ heeft.
- Actuele status direct vertalen naar beleid. Uw inspecteurs in het veld maken dankbaar gebruik van de handige app om
speelplekken en -toestellen te controleren. Nadat ze hun observaties ter plekke hebben ingetikt en verzonden, ziet u
meteen wat de actuele status is. Als extra onderhoud of zelfs vervanging aan de orde is, kunt u dat meteen in uw
onderhoudsplanning doorvoeren en in uw logboek vastleggen. U kunt eenvoudig aantonen dat er alles aan gedaan is om de
veiligheid van speeltoestellen te waarborgen. - Altijd in lijn met actuele wetgeving. Alle Nederlandse veiligheidsnormen en onderhoudsmaatregelen zijn opgenomen in
Playmapping. Uw inspecteurs vinden in de app voorgeprogrammeerde kennis over EN1176 (speeltoestellen) en
EN1177 (valondergronden).
-
Playmapping office: locatie overzicht
Met enkele muisklikken overzicht over alle locaties (links) en alle speeltoestellen (midden). Rechts op het scherm een overzicht van alle bevindingen.
-
Playmapping office: gedetailleerde toestel foto's
De inspecteurs leggen al hun bevindingen vast in tekst, maar ook in beeld.